dashview logo

Garantie dashview powerbank

Door te blijven ontwikkelen, productkwaliteit hoog te houden en te focussen op klanttevredenheid zorgt deze webshop samen met jou voor een klein succesverhaal bij elk product dat je aanschaft. Wij hebben vertrouwen in ons product en geven een half jaar garantie op de accu's van de door ons verkochte powerbanks. 

Ondanks onze hoge en strenge eisen om alleen de beste kwaliteit te leveren kan het toch voorkomen dat een powerbank een fabricagefout bevat en/of bij normaal gebruik defect raakt*. Dit kan echter voorkomen en overkomt ieder merk, fabrikant of leverancier. Onze excuses daarvoor. U kunt ons dit overigens heel eenvoudig melden door het onderstaande RMA formulier in te vullen en in te sturen.

RMA formulier

Gebruik altijd een veilige gecertificeerde AC adapter / oplaadkabel om uw powerbank op te laden

Vaak ontstaan klachten door een (contact) probleem met de oplaadkabel of een wandadapter met te weinig Ampère of die niet gecertificeerd zijn. Dit komt veel voor met goedkope imitatie kabels en slechte AC adapters die vaak worden gebruikt. Heeft u deze en de kabel uitgesloten als veroorzaker van uw probleem?

Al onze artikelen verkopen wij zoals bedoeld en staat omschreven in artikel 7:17 van het Burgerlijk Wetboek: Een verkocht voorwerp moet de eigenschappen bezitten die voor een normaal gebruik daarvan nodig zijn. De waarde moet in overeenstemming zijn met wat de koper ervan mag verwachten.Conformiteit: overeenkomend met, gelijkvormigheid. 

Als u gebruik maakt van garantie en of uw herroepingsrecht, dient u het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in originele verpakking in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het product en onbeschadigd te retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies en altijd in combinatie met het insturen van het herroepingsformulier op de pagina herroepingsrecht. Onze powerbanks, inclusief de originele verpakking, voldoen aan het brievenbuspost formaat waardoor bij een terechte garantieclaim maximaal de verzendkosten voor normale brievenbuspost zullen worden vergoed. Maakt u meer kosten door zelf te kiezen voor een andere verzendwijze dan zijn deze voor eigen rekening. Schade ontstaan door verzending zijn voor risico verzender.
 

Indien blijkt dat het product door eigen schuld, verzending en/of verkeerd gebruik defect is geraakt dan wel het defect niet direct wordt geconstateerd zal de consument middels een email op de hoogte worden gesteld waarbij de garantieclaim vervalt en de retourkosten altijd zijn voor de consument. Onderzoek kan inhouden dat de powerbank wordt opgestuurd naar de fabrikant wat tot 45 (werk)dagen in beslag kan nemen. De consument wordt indien de garantieclaim niet terecht is aangeboden om het product terug ontvangen binnen 30 dagen na prijsopgaaf / diagnose tegen betaling van de handling- en verzendkosten of zal een prijsopgaaf verstrekt krijgen voor een reparatie cq vervanging. Bij geen reactie zal na 30 dagen het ingestuurde artikel millieuvriendelijk worden vernietigd. (geen restitutie mogelijk) 

De pakbon of de (kopie) factuur dient meegestuurd te worden in de verpakking. 

U kunt alleen hier uw retour aanmelden: RMA aanvraag

Voor optimaal gebruik adviseren wij om onze powerbank met een originele kabel / wandadapter van minimaal 2A op te laden. Wandadapters onder de 2A en goedkope imitatie kabels doen de fast charging input en de quick en/of fast charging output te niet.

* Uitgesloten van garantie: Ondeskundig/foutief gebruik, schade aan (micro) usb poorten, schade door overbelasting/piekspanning, vocht-, breek- en val schades direct of indirect. Accucellen oplaadbaar <250x. Bij het zelf openen of poging daartoe van het product vervalt iedere garantie. De powerbanks kunt u gebruiken voor het opladen van smartphones, iphones, tablets en/of ipads. Gratis meegeleverde toebehoren als opladers, kabels en stekkers dienen zelf getest te worden op juiste werking en vallen niet onder de garantie.

Voorwaarden 30 dagen omruilgarantie:

  • Retournering van een bij Dashview gekocht product tegen restitutie van de aankoopprijs door middel van uitgifte van een waardebon is mogelijk binnen een periode van dertig dagen te rekenen vanaf de aankoop van het product. Dashview is alleen gehouden een verzoek tot uitgifte van een waardebon ter waarde van de aankoopprijs te honoreren, indien de klant binnen vijfenveertig dagen na aankoop, zonder dat er sprake is van een defect en aan de volgende voorwaarden voldoet:

  • Het product dient volledig, ongebruikt en onbeschadigd in de originele onbeschadigde verpakking te zijn verpakt, vergezeld van de bij aankoop geleverde accessoires en documenten.

  • Je hebt éénmaal de mogelijkheid aanspraak te maken op onze 30 dagen omruilgarantie.

  • De omruilgarantie is niet van toepassing op uitverkoop (op-op) aanbiedingen. 

  • De omruilgarantie is niet overdraagbaar op derden.

  • Speciaal bestelde of gepersonaliseerde producten.

  • Tegoedbonnen kunnen niet tegen contant geld worden ingewisseld. Voor een eventueel restbedrag na verzilvering van een tegoedbon ontvangt de klant een nieuwe tegoedbon.